Wednesday, November 11, 2015

სასწავლო პროექტის გეგმა

         

       

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
Q
qeTo  RoReliani


რაიონი
ambrolauri
სკოლა
xvanWkaris sajaro skola
ქალაქი

თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
garTobidan gatacebamde
თემის შინაარსი
proeqtSi monawile bavSvebi ecnobian ramodenime TamaSs.swavloben TamaSebSi saWiro frazebs rusulad.bavSvebi warmoadgenen TamaSebs praqtikulad rusul enaze.
საგანი
უცხო ენა  (რუსული).
დონე/კლასი  
samizne jgufs warmoadgens, me-9,me-10,me-11 klasis moswavleebi romlebic swavloben  erovnuli saswavlo gegmis sabazo da saSualo skolis  მე-3--  -me-5 safexuris Sesabamisad.
განხორციელების დროის ჩარჩო
6 კვირა.
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
უცხ.ს.III.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, მონოლოგი, ინტერვიუ) ყოფით თემებზე.უცხ.ს.III.4. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.უცხ..III.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.

უცხ..III.17. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.

უცხ..III.18. მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით საუბარი.

უცხ..III.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.

უცხ..III.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.IV.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, ინტერვიუ) ყოველდღიურ თემებზე.                                                                          .                 . უცხ.ს.IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.

უცხ..IV.17. მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა                    .უცხ..IV.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.

უცხ..IV.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.

უცხ..IV.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.უცხ..V.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, ინტერვიუ) სხვადასხვა თემაზე.უცხ..V.15. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე.

უცხ..V.16. მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა.

მონოლოგური მეტყველება

უცხ..V.17. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.

უცხ..V.18. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი მოხსენების წარდგენა (პრეზენტაცია) მისთვის საინტერესო თემაზე.

უცხ..V.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.

უცხ..V.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადასაჭრელად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.უცხ..V.27. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
უცხო ენის (რუსული ენა) სტანდარტის შესაბამისად მოსწავლეები  იგებენ  დიალოგების შინაარსს. შეუძლიათ თავის თავზე და სხვაზე რუსული ენისთვის დამახასიათებელი ინტონაციით და გამოთქმით საუბარი.შეუძლიათ მონაწილეობა მიიღონ ინტერაქციებში.ფლობენ ხმამარლა კითხვის (წარმოთქმის) ტექნიკას.მოსწავლეს თვითონ შეუძლია დაწეროს მცირე ზომის ტექსტი. მოსწავლეს შეუძლია   დასახული ამოცანის დამოუკიდებლად გადაჭრა.მოსწავლე აქტიურად არის ჩაბმული სასწავლო პროცესში და იყენებს მის ხელთ არსებულ ყველა რესურსს. მოსწავლე შეითვისებული აქვს განსხვავებულ სოციოკულტურულ გარემოში მიღებული ქცევის წესები.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა



თემატური კითხვები




არისTu ara საჭირო stumarTmoyvareობა? 
რა არის საჭირო ჩვენი ქვეყნით უცხოელის დასაინტერესებლად?
დაასახელეთ სტუმართმოყვარეობის ფორმები.
                                                                                                                       დაასახელეთ სტუმართმოყვარეობის  ფორმები საქართველოში.
შეგხვედრიათ თუარა რომელიმე უცხოელი და რა თემებზე შეძელით მასთან გასაუბრება?
კმაყოფილიდარჩით მასთან საუბრის შინაარსით?
რა თემებზე შეგიძლიათუცხოელთან საუბარი სუფრაზე?







შინაარსობრივი კითხვები
gsurT Tqveni saubari ucxoelTan iyos gasagebi da Sinaarsiani?
a unda gaakeToT imisaTvis rom Tqveni saubari ucxoelTan iyos Tavisufali da laRi?
CamovweroT  Temebi romlebzec SesaZloa saintereso iyos და გამოგადგებათ ucxoelTan sauბრისას.
daasaxeleT frazebi romlebic gamogadgebaT sufraze sasaubrod.

შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო














მიზანი:
მასწავლებელს ეხმარება
მოსწავლეთა წინარეცოდნის დადგენაში
მოსწავლეთა მცდარი შეხედულებების წინასწარი დადგენაში
21 საუკუნის უნარ- ჩვევების წინასწარი შეფასებაში

მასწავლებელი მოსწავლეებს უგზავნის შეკითხვებს ელექტრონულ ფორმატში და იღებს პასუხებს.


მოსწავლეს ეხმარება სწავლის პროცესის გაანალიზებაში( მეტაკოგნიცია), პროცესის თვითმონიტორინგში, თანამშრომლობით სწავლაში
მასწავლებელს ეხმარება კვლევის სწორი მიმართულების შენარჩუნებაში, მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფაში ( პროგრესის მონიტორინგი)
ჩეკლისტები: პრეზენტაციის, კვლევის, პოსტერის; თანამშრომლობითი ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი უნარების მონიტორინგისათვის.
ჟურნალი 1.მოსწავლეები აკეთებენ ჩანაწერებს კვლევის დროს. 2.მოსწავლეები პასუხობენ მასწავლებლის შინაარსობრივ და თემატურ შეკითხვებს რვეულში.

მიზანი:
მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ-ჩვევის ათვისების ხარისხის შემიწმება სტანდარტთან შესაბამისობით.
თვითშეფასება
საგაზეთო რუბრიკა
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავ ლე
რეფლექსია
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
      სამიზნე ჯგუფთან   პროექტზე მუშაობისას  ვიყენებ  ბროშურას, გაზეთს, პრეზენტაციას, რუბრიკას „ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე“, რეფლექსიას.
სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
თემის დასაწყისში მოსწავლეები ფლობენ საჭირო ტექნიკურ უნარ-ჩვევებს და აქვთ საკმარისი კონცეპტუალური ცოდნა.
სასწავლო პროცედურები
-
amizne jgufi warmoadgens   IX  X   XI  კლასების 11 მოსწავლეს.სამიზნე ჯგუფთან შეხვედრებს ვგეგმავ კვირაში ორჯერ.
შეხვედრა I. სამიზნე ჯგუფს ვაცნობ  პროექტის თემას. „ფერთა ჯადოქრობის“ მეთოდით  ვახდენ მოსწავლეთა დაჯგუფებას
                      ოთხ  ჯგუფად. ჯგუფის ყველა მოსწავლეს ვურიგებ კითხვარს „ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე“ ცხრილის სახით.
შეხვედრა II.მიერ შევსებული ცხრილების მიხედვით ვაფასებ მათი  კომუნიკაციის შესაძლებლობებს  უცხო ენაზე  (რუსული)
პირველი ჯგუფი-უცხოელი ტურისტები. 3 მოსწავლე  (ანნა, აკაკი, დათო)
მეორე ჯგუფი- 3 მოსწავლე  ( თამუნა,ბარბარა, ქეთი) იმუშავებს ბროშურაზე რომელიც გათვლილია უცხოელი ტურისტებისათვის და სხვა დაინტერესებული  პირებისათვის.(სამუშაო ენა რუსული)
მესემე ჯგუფი-(3 მოსწავლე -კესო გურამი გოგა)იმუშავებსუცხოელ ტურისტებთან ერთად ექსკურსიაზე მიღებულიშთაბეჭდილებების გადმოცემაზე  პრეზენტაციის სახით (სამუშაო ენა რუსული)
მეოთხე ჯგუფი- 2მოსწავლე ( მარი, კირილე) იმუშავებსექსკურსიის გიდებად. (სამუშაო ენა  რუსული) ისინი აგროვებენ და წარმოადგენენ წინასწარ მონაცემებს ისტორიული ძეგლების შესახებდა აკეთებენ გაზეთს, რომლითაც ვაფასებ მათ მუშაობას.
მეხუთე ჯგუფი-2მოსწავლე(ჯუმბერი, მიშიკო) მათ ევალებათსთუმების და მასპინძლების კვების ორგანიზება (საუზმე სადილი, ვახშამი) და გართობა.
შეხვედრაIII.ვატარებ შეხვედრას  პირველ ჯგუფთან მოსწავლეები (იმიტირებული ტურისტები) აზუსტებენ ექსკურიის           
                      მარშრუტს.ხვეწენ ფრაზეოლოგიას  მოსალოდნელი  სიტუაციების შესაბამისად.
შეხვედრაIV.მეორე ჯგუფის მოსწავლეები მუშაობას აგრძელებენ ბროშურაზე ჩემი ფასილიტატორობით. სამუშო ენა ბროშურისთვის რუსულია.
შეხვედრაV.მესამე ჯგუფის მოსწავლეებს ეძლევათ მითითებაპრეზენტაციიცსწარმოსადგენად ფოტო და ვიდეო მასალების
შესაგროვებლად.
შეხვედრა VI.მეოთხე ჯგუფის მოსწავლეებს ვაძლევ მითითებებს გიდის მოვალეობების შესახებ. ისინი მოიძევენ  ინფორმაციებს დასათვალიერებელი ობიექტების შესახებ.(სამუშაო ენა რუსული)რომელიც საჭიროა გაზეთისათვის.
შეხვედრა VII. მეოთხე ჯგუფს ვაძლევ მითითებას როგორ მამზადონ დასაბუთებული მიმართვა სოფლის საკრებულოსთვის
                       დაფინანსების გამოსაყოფად, რომელიც აუცილებელია  სტუმრების  კვებისა და გართობის ორგანიზებისთვის.
შეხვედრა VIII. სამიზნე ჯგუფი იკრიბება ერთად და წარმოადგენენ შესრულებულ დავალებებს .ჯგუფებს ვაძლევ ბოლო                                                 მითითებებს.
შეხვედრა IX.შესაბამისი სამიზნე ჯგუფი ( მესამე და მეოთხე) წარმოადგენს ექსკურსიის მარშრუტს და გეგმავს ექსკურსიის  პირველ დღეს.მეხუთე ჯგუფი წარმოადგენს დეტალურად გაწერილ გეგმას  კვების ა და გართობის ობიექტებისა და დროის შესახებ.
შეხვედრაX.მეხუთე ჯგუფთან ერთად  იგეგმება  გამოსამშვიდობებელი ვახშმის დრო და ადგილი.სტუმრების გაცილების                 ცერემონია.












დიფერენცირებული სწავლება

სპეციალური საჭიროებები
პროექტში ჩართულ სპეციალური საჭიროების მქონე  მოსწავლეს ვუთმობ დამატებით დროს, (მიშიკო).ვაძლევ მოდიფიცირებულ დავალებას, ის ჩართულია ჯგუფურ მუშაობაში. მას აქვს საშუალება წარმოაჩინოს თავისი ცოდნა მისთვის მოხერხებული ფორმით.

არაქართულენოვანი


არაქართულენოვანი მოსწავლისათვის ვიყენებილუსტრირებულ ტექსტებს,ორენოვან ლექსიკონებს. მისთვის წერითი შეფასების ნაცვლად ვიყენებ ზეპირ გამიკითხვას..

მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
მაღალი აკადემიური მოსწრებისმოსწავლეებს ვაცნობ სასწავლო პროექტის გეგმას,ვაძლევ დავალებასდამოუკიდებელი მუშაობისათვისვაძლევ საკვლევ დავალებებს არჩეულ თემაზე,საპრეზენაციო სამუშაოებს ,დავალებებს ბროშურისა და გაზეთის გამოქვეყნებისათვის.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები


ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

+ ფოტოკამერა
+ კომპიუტერი (ები)
+ ციფრული კამერა
+ ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
+ საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
+ პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
+ ვიდეოკამერა
+ ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგიაპროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
+ ფოტო/სურათების დამუშავება
+ ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
+ ვებგვერდის შექმნა
+ ვორდის პროგრამა
 სხვა      


ბეჭდვითი მასალები
წიგნები
ინვენტარი/მასალები
თაბახის ფურცლები,კომპიუტერი,წიგნები,პრინტერი,დაფა,ცარცი.

ინტერნეტრესურსები
Google-ს საძიებო სისტემა
სხვა რესურსები
ექსკურსია, მოწვეული სტუმრები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები.



No comments:

Post a Comment